Rali natur : Distro e amzer ar chaseourien-dastumerien / rallye nature : retour au temps des chasseurs-cueilleurs
[Bzhg] Goust oa bet dimeurzh e-pad an abadenn natur lusket gant Coralie. Desket hor boa traoù en un doare fentus ha c’hoarius ! Mersi d’an holl !! Ken ar c’hentañ tro
[FR] Une chouette animation mardi proposée par Coralie. Nous avons appris des choses de manière amusante et ludique ! Merci à tous !! A la prochaine
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire